Пріорітетні напрямки роботи школи

Про встановлення строку навчання у загальноосвітніх навчальних закладах для дітей, які потребують...


Профорієнтаційні заходи в комплексі

1. 07.04. - учні 10 класу відвідали Херсонський кооперативний  економіко-правовий коледж "День відкритих дверей".

2. Профорієнтаційна бесіда з представником "міжнародного університету бізнесу і права", 11 кл.

3. Лекція представника Центра Зайнятості на тему: "Затребувані професії Херсонщини".

4. Тренінгове заняття представника Херсонського факультету Одеського  державного університету внутрішніх справ (10-а, 10-б).

5.Бесіда викладачів Білозерського професійно - технічного училища №6 (10-б).

6.Участь у конкурсі "Подаруй птахам домівку" на Дні відкритих дверей Херсонського Державного аграрного університету (4-а, 5-а, 7-а).


Рік англійської мови в Україні

Заходи в рамках проведення Року англійської мови в Україні:

 

Зміст заходу

Термін проведення

Інформація про виконання

Інформаційно – роз’яснювальна робота серед учнів, батьківської громадськості комплексу.

Січень

Роз’яснювальна робота на уроках, позакласних заходах, батьківських зборах. Висвітлено у кабінеті англійської мови у вигляді постерів, на сайті комплексу.

Залучення педагогічних працівників комплексу до участі у міжнародних грантових програмах, програмах міжнародної фінансової та технічної допомоги.

Січень,

березень

Онлайн курси для вчителів англійської мови, організовані Британською радою.  Одержано сертифікати про успішне проходження.

Семінар щодо проведення ДПА у 2015/2016 н.р., організований MM Publications and Linguist LTD.

Посилення контролю за станом викладання англійської мови в комплексі.

Лютий

Наказ №50 від 19.02.2016 «Про перевірку ведення зошитів та словників

з англійської мови у 1-11-х класах,

польської мови у 5-9-х класах»

Оснащення сучасним обладнанням навчального кабінету англійської мови.

Березень

Стенди «Англомовні країни», «Граматичні структури»

Проведення олімпіади, конкурсів, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт, фестивалі.

Лютий

22.02.2016 – 26.02.2016

Тиждень англійської мови

Виставка проектних робіт учнів «Святковий січень».

01.02.2016-05.02.2016

Аналіз роботи виставки

Музичний фестиваль англійської пісні, присвячений річниці з Дня народження Роберта Бернса.

08.02.2016-11.02.2016

У рамках проведення предметного тижня

Літературно - музичний вечір. “St. Valentine’s Day”.

12.02.2016

У рамках проведення предметного тижня

Свято алфавіту. “ABC Show”.

15.02.2016-19.02.2016

У рамках проведення предметного тижня

КВН «Знавці англійської мови».

07.03.2016-11.03.2016

Для учнів середньої та старшої школи

Брейн-ринг. “In the World of animals”.

14.03.2016-18.03.2016

Для учнів початкової школи

День цивільного захисту

         У Херсонському загальноосвітньому  навчально-виховному комплексі №11 Херсонської міської ради 26 лютого 2015 року  пройшов день цивільного захисту з елементами комплексного об’єктового тренування. 

     У комплексі було проведено єдиний урок  на тему « Надзвичайні ситуації»,  організовано виставку  літератури з питань цивільного захисту, конкурс листівок, малюнків, рефератів.  Дітям було запропоновано перегляд відеоматеріалів з питань ЦЗ, проведено психологічний тренінг «Правила поведінки в екстремальних ситуаціях».

  • Психологічний тренінг «Як діяти у надзвичайній ситуації?».
  •      
  • Виступ агітбригади
  •     
  • Евакуація
  •     
  • Конкурс творчих робіт за тематикою: «Надзвичайні ситуації»
  •     

  • Виставка літератури з питань ЦЗ

  •     

  • Перегляд відеоматеріалів з питань дій під час надзвичайних ситуацій

  • Стенд ЦЗ

  •       

      За сигналом «Повітряна тривога»  учні та працівники комплексу здійснювали відпрацювання практичних навичок  евакуації. Старшокласники були залучені до проведення спортивних змагань. День ЦЗ  було закінчено підбиттям підсумків.


Патріотичне виховання

         Завданням є формування патріотичних почуттів, тобто, вироблення високого ідеалу служіння народові, готовність до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання української держави.

         Мета – виховання громадянина-патріота, який володіє глибоким розумінням громадянського обов’язку.

         В учбовій діяльності реалізація патріотичного виховання відбувається за допомогою  становлення громадянина-патріота України, готового самовіддано розбудовувати її як суверену, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, і забезпечувати її національну безпеку, знати свої права і обов’язки, цивілізовано відстоювати їх, сприяти єднанню українського народу, громадянському миру і злагоді в суспільстві.

         В нашому закладі патріотичне виховання також конкретизується через систему таких виховних завдань:

  • утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;
  • виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
  • визнання й забезпечення в реальному житті прав дитини як найвищої цінності держави і суспільства;
  • усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;
  • сприяння набуттю дітьми та учнівською молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;
  • формування етнічної та національної самосвідомості, любові до рідної землі, держави, родини, народу; визнання духовної єдності населення усіх регіонів України, спільності його культурної спадщини та майбутнього;
  • формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;
  • утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства; культивування кращих рис української ментальності-працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до природи;
  • формування мовної культури, оволодіння і вживання української мови як духовного коду нації;

         Процес патріотичного виховання здійснюється в позакласній і позашкільній діяльності також за допомогою наших дитячих об’єднань (зокрема волонтерські загони), які є постійними помічниками Раді ветеранів та закріпленим ветеранам за нашим закладом.

         Ефективність патріотичного виховання в позакласній діяльності значною мірою залежить від спрямованості виховного процесу, форм та методів його організації. Серед методів і форм патріотичного виховання пріоритетна роль належить активним методам, що грунтуються на демократичному стилі взаємодії. Саме з цією метою в закладі створений колектив «Духового оркестру» який є окрасою на святкових заходах.

         За планом виховної роботи на 2014-2015н.р. проводяться різноманітні заходи з реалізації патріотичного та громадянського виховання:

  • бесіди – «Моя рідна Україна», «Від роду до роду слався, Україно», «Твої права і обов’язки»,  «Мій край – моя історія жива», «Служу народу України»;
  • форми роботи, пов’язані з вивченням історії рідного краю і народу – історичне краєзнавство: відвідання місць історичних подій, вивчення літератури, збирання документів та матеріальних пам’яток, замальовування чи фотографування історично цінних об’єктів, святкування Дня Конституції, Дня незалежності України;
  • форми роботи військово-патріотичного виховання: свято Покрови, прийняття участі в грі «Джура», святкування Дня перемоги, Дня збройних сил України.
  • архівно-пошукова робота, екскурсії до музеїв, зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни, родичами загиблих захисників Батьківщини, випуск плакатів, буклетів, газет за матеріалами пошукової діяльності;
  • уроки пам’яті, уроки мужності: «Їх славні імена в літописі Великої Вітчизняної», «Зростаємо громадянами-патріотами землі, що Україною зоветься», «Наша вулиця носить ім’я героя війни», «Наш подвиг вічний».

         Результативність патріотичного виховання великою мірою залежить від того, наскільки ті чи інші форми й методи виховної діяльності стимулюють розвиток самоорганізації, самоуправління дітей. Чим доросліші вихованці, тим більші їхні можливості до критично-творчого мислення, самоактивності, творчості, самостійності, до усвідомлення власних світоглядних орієнтацій, які є основою життєвого вибору, громадянського самовизначення.

         Очікувані результати  повинні відображати здатність вихованців :

  • розуміти свої права, свободи, обов’язки;
  • поняття громадянської життєвої позиції;
  • мати почуття патріотизму, національної свідомості, розвинуту правосвідомість, культуру міжетнічних відносин;
  • дотримуватись конституційно-правових норм, своїх прав, обов’язків, свобод, готовність до захисту інтересів Батьківщини. 
  •           

Наш заклад

#

Робота спеціальних класів здійснюється відповідно до положень Закону України «Про загальну середню освіту», Концепції спеціальної освіти осіб з психічними та фізичними вадами в Україні, Постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2003 року №585 «Про встановлення строку навчання у загальноосвітніх навчальних закладах для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку», «Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу - інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку», затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 15.09.08р., №852, державної програми інклюзивного навчання на 2009-2012рр.                 

 Щорічно здійснюється моніторинг контингенту учнів комплексу: діти-інваліди, сироти, напівсироти, діти з малозабезпечених сімей, соціальний супровід сімей, які виховують дітей з вадами розвитку. В комплексі виховуються діти-інваліди.

# #

Історія ХЗНВК №11
    На  сьогоднішньому,звичному для всіх місці, за адресою м. Херсон, вул.  Робоча, 205, школа №11 знаходиться  з 1977р. Але не треба  поспішати вважати  її молодою. Досліджуючи її  історію, ми встановили її глибоке довоєнне коріння.
    1924 р. – наразі найбільш ранній рік, який ми визначили, шукаючи початок  існування  нашого  навчального  закладу.
    Завдяки  матеріалам Херсонського  обласного  архіву  було  визначено,що у цьому році школа носила номер 2 і знаходилась на  розі вулиць Олександрівської  та Староцерковної. Фактично, вже тоді  заклад  мав  статус  комплексу, адже поруч, за тією  самою  адресою, знаходилась школа з  ліквідації  неосвіченості (лікбез) «Местрана». Станом на 1 січня 1925 р. заклад  підпорядковувався  Народному  комісаріату освіти УСРР і мав  повну назву  Херсонська   трудова школа №2.  Тоді  в цьому закладі  працювали 12  вчителів, 2 техробітників, навчалося 290 дітей ( 148 хлопців  і 142 дівчини), з них  167  російськомовних, 83 україномовних  та 38  євреїв. На той час школа мала 175 днів навчання; окрім  базових дисциплін працювали такі гуртки: драматичний, художній,  господарський, санітарний. В обов’язковому  порядку  у закладі святкувалися День Жовтневої  революції, Паризької комуни, 1 січня, 1 травня, день  народження
Т. Шевченка.
    Цікаво,що на  той  час  у  школі  було  всього  8  класних  кімнат, куточок  Леніна, канцелярія, лише один природний кабінет, учительська, комірчина, кухня  та бібліотека, в  якій зберігались  тільки 281  книга.
    1939 року  трудшкола №2  вже мала звичайний  11-ий  номер та мала адресу: вул.  Червонопрапорна, 29 ( перейменована  Олександрівська).
     1977р. – рік початку відліку  новітньої  історії  11-ї школи  за новою адресою: вул.. Робоча, 205. На  той час тут навчалось 1440  учнів, працювали  кабінети хімії, біології, фізики, російської мови, 2 математичних  кабінети,  2  кабінети іноземних мов,  3  майстерні, спортзал, бібліотека.
    1993 р. – школа  переходить  на українську мову навчання.
    2001 р. – з’являються спеціальні класи для навчання дітей з вадами зору.
    2005 р. – у школі починається  вивчання  польської мови як другої іноземної.
    2007 р. – навчальний  заклад набуває  статус  навчально – виховного комплексу.
     На  даний  момент  у  комплексі  працює 68  педпрацівників, навчається 469 дітей, вікриті та постійно вдосконалюються кабінети польської мови,  кабінети англійської мови,  української мови та літератури; кабінети  біології, хімії, математики, майстерні,  спортзали, бібліотека. На  базі навчального закладу працюють багато гуртків: «Правознавець», «Україночка», «Євроклуб» та ін.. 

Сторінка 3 з 3