Пріорітетні напрямки роботи школи

Про встановлення строку навчання у загальноосвітніх навчальних закладах для дітей, які потребують...


План роботи навчально-виховного комплексу № 11 на вересень 2016 року

№ з/п

Назва заходу

Відповідальний

1.

Проведення урочистої лінійки з нагоди свята Першого дзвоника.

Дьоміна В.Ю.

2.

Засідання ради з профілактики правопорушень.

Сокальська Ж.Р.

3.

Засідання атестаційної комісії щодо атестації навчальних кабінетів.

Шкурда О.О.

4.

Організація харчування дітей пільгових категорій.

Бессараб А.А.

5.

Засідання Методичної ради з теми: «Мовленнєві компетенції учнів як складова успішної соціалізації».

6.

Планування роботи шкільного наукового товариства «Пошуковець».

Шкурда О.О.

7.

Підготовка до Місячника безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі».

Дьоміна В.Ю.

8.

Моніторинг адаптації учнів 5,6,7 класів до навчання в основній школі».

Вишнякова Н.П.

Шкурда О.О.

Бессараб А.А.

9.

Нарада при директорові:

  1. Дотримання санітарно-гігєнічних нормативів під час навчально-виховного процесу;
  2. Відвідування учнями класів з вадами зору ГПД;
  3. Забезпечення навчально-виховного процесу;
  4. Про організацію роботи щодо соціальної підтримки дітей-сиріт, дітей з малозабезпечених сімей та дітей інших соціально-вразливих категорій;
  5. Стан ТБ і ПБ при організації навчально-виховного процесу.

Дудченко С.О.

Бессараб А.А.

10.

Стан адаптації учнів 1-х класів до навчання у школі.

Бессараб А.А.

Стужук Т.Б.

11.

Установчі засідання методичних об’єднань з теми «Інтерактивні технології розвитку школярів різних вікових категорій».

Керівники МО


Рік англійської мови в Україні

Заходи в рамках проведення Року англійської мови у

Херсонському загальноосвітньому навчально-виховному комплексі №11

Херсонської міської ради

за II квартал 2016 року

Зміст заходу

Термін  проведення

Інформація про виконання

Виставка проектних робіт учнів «Здоров’я. Здоровий спосіб життя»

04.04-08.04

Для учнів середньої  школи

Костюмований бал. “How well do you know Shakespeare”

25.04-29.04

Для учнів середньої та старшої школи

Залучено педагогічних працівників комплексу до участі у міжнародних грантових програмах, програмах міжнародної фінансової та технічної допомоги.

Квітень

Онлайн курси для вчителів англійської мови, організовані Британською радою (“Future Learn. Understanding Language: Learning and Teaching”.).  Одержано сертифікати про успішне проходження.

Ранок розваг. “The World around me”

16.05-20.05

Для учнів молодшої школи

Гра «Щасливий випадок». “The Royal Family Quiz”

23.05-27.05

Для учнів середньої та старшої школи

Залучено педагогічних працівників комплексу до участі у міжнародних грантових програмах, програмах міжнародної фінансової та технічної допомоги.

Червень

Онлайн курси для вчителів англійської мови, організовані провідними університетами        штату Арізона (США). “Teach English Now. Lesson Design and Assessment”. Курси діючі.    

Реєстрація на участь у фестивалі-конкурсі “English Time”

Червень

Для учнів середньої та старшої школи

Профорієнтаційні заходи в комплексі

1. 07.04. - учні 10 класу відвідали Херсонський кооперативний  економіко-правовий коледж "День відкритих дверей".

2. Профорієнтаційна бесіда з представником "міжнародного університету бізнесу і права", 11 кл.

3. Лекція представника Центра Зайнятості на тему: "Затребувані професії Херсонщини".

4. Тренінгове заняття представника Херсонського факультету Одеського  державного університету внутрішніх справ (10-а, 10-б).

5.Бесіда викладачів Білозерського професійно - технічного училища №6 (10-б).

6.Участь у конкурсі "Подаруй птахам домівку" на Дні відкритих дверей Херсонського Державного аграрного університету (4-а, 5-а, 7-а).


Рік англійської мови в Україні

Заходи в рамках проведення Року англійської мови в Україні:

 

Зміст заходу

Термін проведення

Інформація про виконання

Інформаційно – роз’яснювальна робота серед учнів, батьківської громадськості комплексу.

Січень

Роз’яснювальна робота на уроках, позакласних заходах, батьківських зборах. Висвітлено у кабінеті англійської мови у вигляді постерів, на сайті комплексу.

Залучення педагогічних працівників комплексу до участі у міжнародних грантових програмах, програмах міжнародної фінансової та технічної допомоги.

Січень,

березень

Онлайн курси для вчителів англійської мови, організовані Британською радою.  Одержано сертифікати про успішне проходження.

Семінар щодо проведення ДПА у 2015/2016 н.р., організований MM Publications and Linguist LTD.

Посилення контролю за станом викладання англійської мови в комплексі.

Лютий

Наказ №50 від 19.02.2016 «Про перевірку ведення зошитів та словників

з англійської мови у 1-11-х класах,

польської мови у 5-9-х класах»

Оснащення сучасним обладнанням навчального кабінету англійської мови.

Березень

Стенди «Англомовні країни», «Граматичні структури»

Проведення олімпіади, конкурсів, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт, фестивалі.

Лютий

22.02.2016 – 26.02.2016

Тиждень англійської мови

Виставка проектних робіт учнів «Святковий січень».

01.02.2016-05.02.2016

Аналіз роботи виставки

Музичний фестиваль англійської пісні, присвячений річниці з Дня народження Роберта Бернса.

08.02.2016-11.02.2016

У рамках проведення предметного тижня

Літературно - музичний вечір. “St. Valentine’s Day”.

12.02.2016

У рамках проведення предметного тижня

Свято алфавіту. “ABC Show”.

15.02.2016-19.02.2016

У рамках проведення предметного тижня

КВН «Знавці англійської мови».

07.03.2016-11.03.2016

Для учнів середньої та старшої школи

Брейн-ринг. “In the World of animals”.

14.03.2016-18.03.2016

Для учнів початкової школи


День цивільного захисту

         У Херсонському загальноосвітньому  навчально-виховному комплексі №11 Херсонської міської ради 26 лютого 2015 року  пройшов день цивільного захисту з елементами комплексного об’єктового тренування. 

     У комплексі було проведено єдиний урок  на тему « Надзвичайні ситуації»,  організовано виставку  літератури з питань цивільного захисту, конкурс листівок, малюнків, рефератів.  Дітям було запропоновано перегляд відеоматеріалів з питань ЦЗ, проведено психологічний тренінг «Правила поведінки в екстремальних ситуаціях».

  • Психологічний тренінг «Як діяти у надзвичайній ситуації?».
  •      
  • Виступ агітбригади
  •     
  • Евакуація
  •     
  • Конкурс творчих робіт за тематикою: «Надзвичайні ситуації»
  •     

  • Виставка літератури з питань ЦЗ

  •     

  • Перегляд відеоматеріалів з питань дій під час надзвичайних ситуацій

  • Стенд ЦЗ

  •       

      За сигналом «Повітряна тривога»  учні та працівники комплексу здійснювали відпрацювання практичних навичок  евакуації. Старшокласники були залучені до проведення спортивних змагань. День ЦЗ  було закінчено підбиттям підсумків.

Патріотичне виховання

         Завданням є формування патріотичних почуттів, тобто, вироблення високого ідеалу служіння народові, готовність до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання української держави.

         Мета – виховання громадянина-патріота, який володіє глибоким розумінням громадянського обов’язку.

         В учбовій діяльності реалізація патріотичного виховання відбувається за допомогою  становлення громадянина-патріота України, готового самовіддано розбудовувати її як суверену, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, і забезпечувати її національну безпеку, знати свої права і обов’язки, цивілізовано відстоювати їх, сприяти єднанню українського народу, громадянському миру і злагоді в суспільстві.

         В нашому закладі патріотичне виховання також конкретизується через систему таких виховних завдань:

  • утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;
  • виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
  • визнання й забезпечення в реальному житті прав дитини як найвищої цінності держави і суспільства;
  • усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;
  • сприяння набуттю дітьми та учнівською молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;
  • формування етнічної та національної самосвідомості, любові до рідної землі, держави, родини, народу; визнання духовної єдності населення усіх регіонів України, спільності його культурної спадщини та майбутнього;
  • формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;
  • утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства; культивування кращих рис української ментальності-працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до природи;
  • формування мовної культури, оволодіння і вживання української мови як духовного коду нації;

         Процес патріотичного виховання здійснюється в позакласній і позашкільній діяльності також за допомогою наших дитячих об’єднань (зокрема волонтерські загони), які є постійними помічниками Раді ветеранів та закріпленим ветеранам за нашим закладом.

         Ефективність патріотичного виховання в позакласній діяльності значною мірою залежить від спрямованості виховного процесу, форм та методів його організації. Серед методів і форм патріотичного виховання пріоритетна роль належить активним методам, що грунтуються на демократичному стилі взаємодії. Саме з цією метою в закладі створений колектив «Духового оркестру» який є окрасою на святкових заходах.

         За планом виховної роботи на 2014-2015н.р. проводяться різноманітні заходи з реалізації патріотичного та громадянського виховання:

  • бесіди – «Моя рідна Україна», «Від роду до роду слався, Україно», «Твої права і обов’язки»,  «Мій край – моя історія жива», «Служу народу України»;
  • форми роботи, пов’язані з вивченням історії рідного краю і народу – історичне краєзнавство: відвідання місць історичних подій, вивчення літератури, збирання документів та матеріальних пам’яток, замальовування чи фотографування історично цінних об’єктів, святкування Дня Конституції, Дня незалежності України;
  • форми роботи військово-патріотичного виховання: свято Покрови, прийняття участі в грі «Джура», святкування Дня перемоги, Дня збройних сил України.
  • архівно-пошукова робота, екскурсії до музеїв, зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни, родичами загиблих захисників Батьківщини, випуск плакатів, буклетів, газет за матеріалами пошукової діяльності;
  • уроки пам’яті, уроки мужності: «Їх славні імена в літописі Великої Вітчизняної», «Зростаємо громадянами-патріотами землі, що Україною зоветься», «Наша вулиця носить ім’я героя війни», «Наш подвиг вічний».

         Результативність патріотичного виховання великою мірою залежить від того, наскільки ті чи інші форми й методи виховної діяльності стимулюють розвиток самоорганізації, самоуправління дітей. Чим доросліші вихованці, тим більші їхні можливості до критично-творчого мислення, самоактивності, творчості, самостійності, до усвідомлення власних світоглядних орієнтацій, які є основою життєвого вибору, громадянського самовизначення.

         Очікувані результати  повинні відображати здатність вихованців :

  • розуміти свої права, свободи, обов’язки;
  • поняття громадянської життєвої позиції;
  • мати почуття патріотизму, національної свідомості, розвинуту правосвідомість, культуру міжетнічних відносин;
  • дотримуватись конституційно-правових норм, своїх прав, обов’язків, свобод, готовність до захисту інтересів Батьківщини. 
  •           

Наш заклад

#

Робота спеціальних класів здійснюється відповідно до положень Закону України «Про загальну середню освіту», Концепції спеціальної освіти осіб з психічними та фізичними вадами в Україні, Постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2003 року №585 «Про встановлення строку навчання у загальноосвітніх навчальних закладах для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку», «Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу - інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку», затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 15.09.08р., №852, державної програми інклюзивного навчання на 2009-2012рр.                 

 Щорічно здійснюється моніторинг контингенту учнів комплексу: діти-інваліди, сироти, напівсироти, діти з малозабезпечених сімей, соціальний супровід сімей, які виховують дітей з вадами розвитку. В комплексі виховуються діти-інваліди.

# #

Історія ХЗНВК №11
    На  сьогоднішньому,звичному для всіх місці, за адресою м. Херсон, вул.  Робоча, 205, школа №11 знаходиться  з 1977р. Але не треба  поспішати вважати  її молодою. Досліджуючи її  історію, ми встановили її глибоке довоєнне коріння.
    1924 р. – наразі найбільш ранній рік, який ми визначили, шукаючи початок  існування  нашого  навчального  закладу.
    Завдяки  матеріалам Херсонського  обласного  архіву  було  визначено,що у цьому році школа носила номер 2 і знаходилась на  розі вулиць Олександрівської  та Староцерковної. Фактично, вже тоді  заклад  мав  статус  комплексу, адже поруч, за тією  самою  адресою, знаходилась школа з  ліквідації  неосвіченості (лікбез) «Местрана». Станом на 1 січня 1925 р. заклад  підпорядковувався  Народному  комісаріату освіти УСРР і мав  повну назву  Херсонська   трудова школа №2.  Тоді  в цьому закладі  працювали 12  вчителів, 2 техробітників, навчалося 290 дітей ( 148 хлопців  і 142 дівчини), з них  167  російськомовних, 83 україномовних  та 38  євреїв. На той час школа мала 175 днів навчання; окрім  базових дисциплін працювали такі гуртки: драматичний, художній,  господарський, санітарний. В обов’язковому  порядку  у закладі святкувалися День Жовтневої  революції, Паризької комуни, 1 січня, 1 травня, день  народження
Т. Шевченка.
    Цікаво,що на  той  час  у  школі  було  всього  8  класних  кімнат, куточок  Леніна, канцелярія, лише один природний кабінет, учительська, комірчина, кухня  та бібліотека, в  якій зберігались  тільки 281  книга.
    1939 року  трудшкола №2  вже мала звичайний  11-ий  номер та мала адресу: вул.  Червонопрапорна, 29 ( перейменована  Олександрівська).
     1977р. – рік початку відліку  новітньої  історії  11-ї школи  за новою адресою: вул.. Робоча, 205. На  той час тут навчалось 1440  учнів, працювали  кабінети хімії, біології, фізики, російської мови, 2 математичних  кабінети,  2  кабінети іноземних мов,  3  майстерні, спортзал, бібліотека.
    1993 р. – школа  переходить  на українську мову навчання.
    2001 р. – з’являються спеціальні класи для навчання дітей з вадами зору.
    2005 р. – у школі починається  вивчання  польської мови як другої іноземної.
    2007 р. – навчальний  заклад набуває  статус  навчально – виховного комплексу.
     На  даний  момент  у  комплексі  працює 68  педпрацівників, навчається 469 дітей, вікриті та постійно вдосконалюються кабінети польської мови,  кабінети англійської мови,  української мови та літератури; кабінети  біології, хімії, математики, майстерні,  спортзали, бібліотека. На  базі навчального закладу працюють багато гуртків: «Правознавець», «Україночка», «Євроклуб» та ін.. 

Сторінка 3 з 3