Пріорітетні напрямки роботи школи

Херсонський загальноосвітній навчально-виховний комплекс №11
Херсонської міської ради
(загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів та спеціальна школа І-ІІІ ступенів для дітей з вадами зору)

 

“Усі діти мають  бути щасливими уже сьогодні, завтра і назавжди, - вважає Дудченко Світлана Олексіївна, директор комплексу, успішний менеджер освіти. Реальні можливості наших  дітей, їх особистісний  потенціал незрівнянно більший за  норми, які визначені сьогодні як офіційні, і завдання колективу комплексу  допомогти розвинути особистісні компетенції, незважаючи на те, що дитина в окулярах, не так бачить цей світ як інші. А світ до наших дітей приходить  у відображенні темних плям  і силуетів”….
    Після 30-ти річного статусу загальноосвітньої школи у 2007 році заклад реорганізований у Херсонський загальноосвітній  навчально-виховний комплекс №11,  який сьогодні  успішно реалізує державну програму інклюзивного навчання, забезпечує  права громадян, які мають вади зору, на  здобуття повної загальної середньої освіти. 

 

Місія комплексу
 СТАТИ
                                                 школою здоров'я,
                                  школою соціалізації,
                 школою комфорту,
    школою впевненості у завтрашньому дні, школою гідного українця і освіченого європейця, що допоможе дітям  різнобічно  виявити, оптимально розвинути  і максимально реалізувати  свій особистісний потенціал.

Завдання комплексу

• забезпечення права дітей, які потребують  корекції фізичного розвитку, на здобуття повної загальної середньої освіти  шляхом спеціально організованого навчально-виховного процесу  у комплексі  з корекційно-розвитковою роботою;
• розвиток природних здібностей  і обдарувань, творчого мислення вихованців, формування соціально-адаптованої особистості;
• сприяння засвоєнню  учнями норм громадянської етики та загальнолюдської моралі, міжособистісного спілкування, основ гігієни  та здорового способу життя;
• сприяння фізичному та психічному розвитку дітей;
• забезпечення  у процесі навчання й виховання системного кваліфікованого психолого-медико-педагогічного  супроводу з урахуванням стану здоров'я, особливостей психофізичного  розвитку учнів.